Přednášky a výuka

pro státní a soukromé vysoké školy i pro manažery

 

• Výuka předmětů pro řádnou i kombinovanou formu studia:

Marketing
Marketingová komunikacewtrend_modre
Public relations
Managamant a marketing cestovního ruchu
Interkulturní marketing a komunikace

Mezinárodní marketing
Marketingové řízení zahraničního obchodu
Management napříč kulturam

• přednášky v bakalářském i magisterském stupni studia

• vedení bakalářských a diplomových pracíResize of dsc_9969

• oponentury závěrečných prací

• učební texty, skripta, výukové prezentace

• účast v komisích pro státní závěrečné zkoušky

• konzultační činnost

• manažerské kurzy

• výuka v projektech Erasmus+ mobility (PIC number 913914310)

 

UČEBNÍ TEXTY

KREJČÍ Aleš: Marketingová komunikace jako nástrojová skupina v marketingovém mixu (kap. 2); Podpora prodeje (kap. 5); Osobní prodej (kap. 7); Veletrhy, výstavy a eventy (kap. 8); Marketingová komunikace v B2B (kap. 12.5 – ukázka); Integrovaná marketingová komunikace (kap. 13.1-13.5); Příloha.

In KREJČÍ Aleš, STROMKO Břetislav, SMOLOVÁ Helena, BOHÁČEK Jiří: Marketingová komunikace.
Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2024.
2. vydání. 243 s. ISBN 978-80-88502-53-1. 

 

obálka

KREJČÍ Aleš: Marketingová komunikace jako nástrojová skupina v marketingovém mixu (kap.2); Podpora prodeje (kap. 5); Osobní prodej (kap. 7); Veletrhy, výstavy a eventy (kap. 8 – ukázka); Marketingová komunikace v B2B (kap. 12.5); Integrovaná marketingová komunikace (kap. 13.1-13.5); Příloha.

In SMOLOVÁ Helena, KREJČÍ Aleš, STROMKO Břetislav, BOHÁČEK Jiří: Marketingová komunikace.
Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2016.
222 s. ISBN 978-80-87839-66-9. (obsah a ukázka)

 

obálka skript

KREJČÍ Aleš: Marketingová komunikace jako nástrojová skupina v marketingovém mixu (kap.18); Integrovaná marketingová komunikace (kap. 19.1-19.5); Podpora prodeje (kap. 20.5); Osobní prodej (kap. 20.7); Případová studie (kap. 22 – ukázka).

In ČICHOVSKÝ Ludvík, FRIML Karel, MAREK Aleš, KREJČÍ Aleš, STROMKO Břetislav: Masová, mediální a marketingová komunikace.
Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011.
317 s. ISBN 978-80-86730-69-1.

 

Reference

Vysoká škola ekonomie a managementu (VŠEM), Praha
Vysoká škola finanční a správní (VŠFS), Praha/Kladno/Most/Karlovy Vary
Unicorn College, Praha
Vysoká škola obchodní (VŠO), Praha

 

ZPĚT