Interkulturní marketing a komunikaces nápisem pod logem

 

Na této stránce jsou prezentovány vybrané písemné práce z předmětu Interkulturní marketing a komunikace, vzniklé za pedagogického vedení A. Krejčího. Autory textů jsou posluchači magisterského studia oboru Marketingová komunikace.
Pro publikování na tomto webu nebyly texty jazykově upravovány.

 

Akademický rok 2015/16

 

Lenka Grundová: Práce a komunikace v mezinárodních týmech

Marcel Jánský: Konec Evropy, tak jak ji známe, se blíží!

Dominika Lukášová: Interkulturní komunikace při hlídání dětí i cestování

Denisa Maňasová: Konflikt křesťanské a muslimské civilizace

Vojtěch Poleno: Aspekty migrace

Eva Prokešová: Střet arabské a české interkulturní komunikace v diplomacii

Michaela Roháčková: Interkulturní komunikace při obchodním jednání v Číně

Irina Studenyak: Interkulturní komunikace: křesťanství a islám

Andrea Zápotočná: Au pair v anglické rodině

 

Akademický rok 2014/15

 

Zdeňka Demlová: Interkulturní komunikace v cestování

Andrej Koubek: Komunikácia v medzinárodnej firme

Jitka KoubováInterkulturní komunikace v praxi – cestování

Andrea KypěnováPráce a komunikace v mezinárodních týmech

Kateřina LátalováKomunikace se zákazníky a obchodními partnery z Číny

Pavlína Vašíčková: Interkulturní komunikace v praxi

 

Akademický rok 2013/14

 

Ondřej Fabian: Multikulturní komunikace v praxi – obchod

Katarína Grambličková: Práce a komunikace v mezinárodních týmech

Olga HasákováMultikulturní komunikace v praxi

Dominik Chvojka: Jiná stránka sloganů

Alena Jindráková: Migrace, emigrace, imigrace, asimilace

Maroš MarejkaMigrácia – sú obavy z nej naozaj oprávnené?

Daniel Merhout: Jak se mluví v Řeži 

Ivana Peštuková: Multikulturní komunikace v praxi aneb jak se mám v těch lidech vyznat?

 

 

ZPĚT