Interkulturní marketing a komunikace
Zde jsou prezentovány vybrané písemné práce z předmětu Interkulturní marketing a komunikace, vzniklé za pedagogického vedení A. Krejčího. Autory textů jsou posluchači magisterského studia oboru Marketingová komunikace.
Pro publikování na tomto webu nebyly texty jazykově upravovány.
Akademický rok 2015/16
Lenka Grundová: Práce a komunikace v mezinárodních týmech
Marcel Jánský: Konec Evropy, tak jak ji známe, se blíží!
Dominika Lukášová: Interkulturní komunikace při hlídání dětí i cestování
Denisa Maňasová: Konflikt křesťanské a muslimské civilizace
Vojtěch Poleno: Aspekty migrace
Eva Prokešová: Střet arabské a české interkulturní komunikace v diplomacii
Michaela Roháčková: Interkulturní komunikace při obchodním jednání v Číně
Irina Studenyak: Interkulturní komunikace: křesťanství a islám
Andrea Zápotočná: Au pair v anglické rodině