Interkulturní marketing a komunikaces nápisem pod logem

 

Zde jsou prezentovány vybrané písemné práce z předmětu Interkulturní marketing a komunikace, vzniklé za pedagogického vedení A. Krejčího. Autory textů jsou posluchači magisterského studia oboru Marketingová komunikace.
Pro publikování na tomto webu nebyly texty jazykově upravovány.

 

Akademický rok 2015/16

 

Lenka Grundová: Práce a komunikace v mezinárodních týmech

Marcel Jánský: Konec Evropy, tak jak ji známe, se blíží!

Dominika Lukášová: Interkulturní komunikace při hlídání dětí i cestování

Denisa Maňasová: Konflikt křesťanské a muslimské civilizace

Vojtěch Poleno: Aspekty migrace

Eva Prokešová: Střet arabské a české interkulturní komunikace v diplomacii

Michaela Roháčková: Interkulturní komunikace při obchodním jednání v Číně

Irina Studenyak: Interkulturní komunikace: křesťanství a islám

Andrea Zápotočná: Au pair v anglické rodině

 

 

ZPĚT